I henhold til angrerettloven har private kjøpere vanligvis en angrefrist på 14 dager. Det er ikke nødvendig å oppgi en grunn for å benytte angreretten.

Hos Bilpleieboden har vi utvidet angreretten til 30 dager, slik at du kan være trygg på ditt kjøp.

Produktet kan inspiseres, men for å kvalifisere for angreretten må varen være komplett og i sin originale emballasje.

For flytende produkter som kjemi og såpe gjelder ikke angreretten dersom produktet er åpnet eller forseglingen er brutt.

Ved eventuelle brudd på dette kravet kan det medføre en reduksjon i tilbakebetalingsbeløpet.

Ved bruk av angrerett må kjøper dekke fraktkostnadene, men kostnaden for selve varen blir refundert i sin helhet innen 7 dager etter mottatt retur.

Det er viktig å merke seg at spesialbestillinger av varer som normalt ikke er en del av vårt sortiment, er unntatt fra angreretten. For næringsdrivende kunder gjelder ikke angreretten.

For å registrere din retur og motta retur-skjema, send en e-post med ditt ordrenummer og ønske om retur til: post@bilpleieboden.no 

Mangel på vare:

Dersom det oppdages feil eller mangler ved en vare, oppfordrer vi kundene til å kontakte oss så snart som mulig etter oppdagelsen. Vi ønsker å løse eventuelle problemer raskt og effektivt.

Retur-veiledning ved reklamasjon:

  1. Kontakt oss på post@bilpleieboden.no eller bruk tekstboksen på "Kontakt oss"-siden for å beskrive problemet eller informere oss om din retur.

  2. Ved reklamasjon vil du motta en e-post med en retur-etikett.

  3. Du kan skrive ut retur-etiketten, eller Posten tilbyr etikett-printere på de fleste postkontorer for praktisk hjelp.

  4. Fest etiketten eller printet på pakken før du sender den kostnadsfritt til oss (gjelder kun ved reklamasjon).

Vi vil så behandle din retur så fort som mulig etter mottatt forsendelse.