Angrerett
I henhold til angrerettloven har private kjøpere vanligvis en angrefrist på 14 dager. Det er ikke nødvendig å oppgi en grunn for å benytte angreretten.
Produktet kan inspiseres, men for å kvalifisere for angreretten må varen være komplett og i sin originale emballasje. Ved eventuelle brudd på dette kravet kan det medføre en reduksjon i tilbakebetalingsbeløpet.
Ved bruk av angrerett må kjøper dekke fraktkostnadene, men kostnaden for selve varen blir refundert i sin helhet innen 7 dager etter mottatt retur.
For flytende produkter som kjemi og såpe gjelder ikke angreretten dersom produktet er åpnet eller forseglingen er brutt.
Det er viktig å merke seg at spesialbestillinger av varer som normalt ikke er en del av vårt sortiment, er unntatt fra angreretten. For næringsdrivende kunder gjelder ikke angreretten.
Mangel på vare:
Dersom det oppdages feil eller mangler ved en vare, oppfordrer vi kundene til å kontakte oss så snart som mulig etter oppdagelsen. Vi ønsker å løse eventuelle problemer raskt og effektivt.
Retur-veiledning:
-
Kontakt oss på post@bilpleieboden.com eller bruk tekstboksen på "Kontakt oss"-siden for å beskrive problemet eller informere oss om din retur.
-
Ved reklamasjon vil du motta en e-post med en retur-etikett.
-
Du kan skrive ut retur-etiketten, eller Posten tilbyr etikett-printere på de fleste postkontorer for praktisk hjelp.
-
Fest etiketten eller printet på pakken før du sender den kostnadsfritt til oss.
Vi vil så behandle din retur så fort som mulig etter mottatt forsendelse.